Blogging tips

jueves, 28 de abril de 2016

Llibre: EL DOLOR INVISIBLE

By Jordi Sierra i Fabra


Avui us deixo al Blog aquest llibre, per si algú de vosaltres el vol buscar per llegir-lo. La setmana passada vaig anar a la Biblioteca i mirant i buscant noves lectures, vaig trobar aquest llibre.
Quan vaig veure el títol em va picar la curiositat per saber de què anava la història. Al final me'l vaig emportar cap a casa i en pocs dies l'he acabat.


Una adolescent estranya i solitària és internada en un psiquiàtric. 
Cada dia que passa va canviant de personalitat, d'edat, d'actitud i, mentre el misteri que l'envolta es va fent més i més gran, un metge jove intenta, com si fos detectiu, desembolicar a poc a poc la troca de la ment de l'adolescent.
De tota manera, la veritat no és el que sembla, perquè quan el passat pren forma i els secrets afloren, el present sofreix una extraordinària i sorprenent metamorfosi en la qual res no és real...¿o si?


Jordi Sierra i Fabra 
És un dels autors més guardonats, llegits i compromesos de la narrativa espanyola i catalana actual. La seva vinculació amb el món de la música i el seu afany viatger el fan estar constantment en contacte amb el seu públic i amb la vida, fonts que el nodreixen de tota l'energia que després ens transmet a través de les seves obres. 




Que jo recordi no havia llegit cap obra d'aquest autor i he de dir que m'ha agradat molt. 
No es de les que normalment llegeixo però m'ha agradat perquè és diferent. 

Parla del dolor que pots tenir i que la gent no li dona la importància que li tindria que donar, el dolor psíquic, és un dolor intangible, només el sent la persona que ho pateix. 
És un dolor intern, profund i , que és complicat treure'l cap en fora i deixar que t'ajudin a curar-te.

No hay comentarios:

Publicar un comentario