Blogging tips

jueves, 11 de febrero de 2016

Llibre: El Corredor Del Laberint

by James Dashner 


Una mica de què va el llibre

SI NO TENS POR, NO ETS HUMÀ

Quan en Thomas es desperta a l'ascensor, l'única cosa que recorda és el seu nom. Està envoltat de nois desconeguts que, com ell, tampoc recorden res del seu passat.

"Encantat de coneixe't, cagafil. Benvingut a la Clariana".

Més enllà dels imponents murs de pedra que s'aixequen envoltant la Clariana, hi ha el Laberint, sense límits i sempre canviant. Cada matí, en obrir-se les portes, els corredors busquen una sortida.
Mai ningú ha sobreviscut una nit a dins.

Llavors arriba una noia. La primera. I el missatge que porta és aterridor.

RECORDA. SOBREVIU. CORRE




Vaig veure anunciada la pel·lícula, però no sabia que era un llibre. El vaig veure a la Biblioteca i no em vaig poder estar de emportar-me'l cap a casa.
M'ha agradat força, però al principi et lies una mica per que no entens res de res, però has de seguir llegint per saber el què passarà...

No hay comentarios:

Publicar un comentario