Blogging tips

martes, 1 de abril de 2014

LES RONDALLES DEL BARD GALLARD

by J.K.ROWLING

 

SAGA Harry Potter

Aquest llibre és el que Albus Dumbledore li deixa en herència a l'Hermione en el seu testament. Surten 5 contes i un d'ells és el de les Relíquies de la Mort, el dels 3 germans.
És entretingut i curtet de llegir, hi han diversos llibres d'aquests; com el llibre de les bèsties i on trobar-les, em sembla que hi ha un de Quidditch, que explica com es juga i les tàctiques i per últim Les rondalles del Bard Gallard. Els altres dos anteriors no els he trobat per enlloc, són difícils de trobar.
El meu llibre de Les rondalles, me'l vaig comprar al Corte Inglés ja fa uns anys, allà hi ha de tot. La veritat no pensava en ell, buscava altres llibres però quan el vaig veure no me'n vaig poder estar de tenir-lo. De tant en tant el rellegeixo perquè m'agrada molt.

Quan la meva neboda sigui més gran, que d'aquí poc farà 2 anyets, li penso explicar aquests contes. Encara és petita però li encanta saber coses...espero que surti com jo que li encanta llegir!
 
Una mica de què van Les Rondalles...
Les rondalles del bard Gallard són cinc contes de fades esfereïdors i plens de màgia, farcits d'aventures fantàstiques i terriblement perilloses, que tan aviat faran plorar de riure els lectors com els posaran els pèls de punta.


Les rondalles inclouen notes complementàries del professor Albus Dumbledore, que seran celebrades tant per muggles com per mags, on el professor reflexiona sobre l'ensenyament que hi ha al darrere de cada conte i revela alguns secrets suculents sobre la vida a Hogwarts.
Un volum únic i màgic, amb il·lustracions de l'autora, J.K.Rowling, que els lectors conservaran com un tresor per anys i panys.


Fins la propera!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario