Blogging tips

jueves, 17 de abril de 2014

La segona vida de Bree Tanner

by Stephenie Meyer

Aquest llibre és dels últims que va escriure la creadora de Crepuscle, va donar importància a un petit personatge que apareix a la tercera pel·lícula, la Bree Tanner.
Explica el punt de vista dels vampirs que s'acaben de transformar i  que cacen sang humana.
Una mica del que parla el llibre
Vaig veure com li canviava el cos. Es va ajupir damunt la barana del teulat, amb les mans aferrades al caire.
Tota aquella estranya cordialitat va desaparèixer, i va sortir el caçador.
Allò ho reconeixia, i em feia sentir còmoda perquè ho entenia.

Vaig desconnectar el cervell. Era l'hora de caçar.
Vaig respirar fondo, empassant-me l'olor de la sang que bategava en els humans que hi havia a baix.
No eren els únics humans de la zona però eren els que teníem més a mà.
Qui caçar era una decisió que havies de prendre abans de flairar l'olor de la presa.
D'altra banda, ara ja era massa tard per escollir.


Si heu vist la pel·lícula segurament ja sabreu qui és la Bree, us donc una pista, surt al final de la baralla i que també apareixen els Volturis. Pel·lícula Eclipsi.
Tots els llibres de la saga m'encanten, però aquest també està molt bé!! Si no l'heu llegit us animo a fer-ho.






Fins la propera!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario